fredag, september 09, 2005

Heei!

I dag har pappa bursdag! :) Gratulerer med 45 aars dagen paps! :) Jeg har tenkt masse paa dere i hele dag! Til aa feire dagen aapnet jeg bronosten Ingrid og Jenny sendt med! Det var jo hygge!!

I dag var jeg og Lauren paa skoeyter! Det var deilig (!!!) aa komme tilbake til kulden, inni ishallen, men likevel.. Hygge, ordentlig hygge! Det vakke saa mange folk der, og de som var der var smaae.. Saa vi snakka med de, og fant en som typisk falt heeeelt for Lauren... hihi! Det var litt goey! :p Flaut at jeg trodde skoeyte gaainga skulle gaa lett... Saa feil kan man ta. Regner jeg tilbake tror jeg det er 2 eller 3 aar siden jeg sist gikk paa skoeyter, og da var det paa Grevloekkas store stolthet. Tenkte ikke det gjorde saa mye, - hallo, jeg er i Kansas! Her er det snaa toeppen 1 uke i aaret (har jeg hoert). Feil igjen.. Jeg foelte meg som Bambi paa den isen der inne... Og alle andre var kunstloepere... jaja...

I gaar hadde vi fotball kamp. Var mot East (skolen til soestra mi) og vi vant 0-1. Burde vunnet 10-0, for det laget er doedsdaarlig. Men vi spilte like daarlig i gaar, og maalet vaart var det ikke vi som scorte engang! Det soerget de for selv... Skuffende!!

Etter fotball kampen ble jeg og Becca med hjem til Phillip (Beccas kjaeretse), og mens han dusja, gjorde vi oss i stand til aa dra paa amerikans fotball. Trodde det typisk skulle vaere overdrevet det alle sa om det. At det kom til aa ligne kamma-kamper paa briskeby. Jaja... FEIL! (ble mange feil etterhvert gitt...) Med god hjelp fra Becca endte det med at jeg troppet opp paa stadion i svart shorts, roed t-skjorte, Falcon-tattos paa kinnet, Falcon arbaand (som alle Fotbal managerene fikk gratis) og roede og svarte kjeder rundt halsen... Og jeg foelte meg ikke dum! Becca var enda verre; en svart sokk, en roed. En roed sko, en svart, svart shorts, hvit t-skjorte hvor det sto "GO FALCON. LOVE FROM BECCA, SEXY SENIOR" eller noe i den duren. hihi. og kjeder og baand i haaret. Og hun var heller ikke av de vaerste. Morro var det! Vi satt i en inngjerda greie noen venner hadde satt opp; "pass opp, seniorer" sto det paa taper rundt omkring. Saa danse og sang vi med cheerleaderne. Jeg skjoenner fremdeles ikke reglene. Proevde foest aa spoerre en i engelsk klassa som faktisk spiller fotball. Men han viste dem ikke han heller. Saa var det over til Becca; "I have no idea, but it's fun!" Proevde saa Phillip, og han kan noen og proevde aa forklare, uten stort hell.. Men det var goey. Vi tapte.. det var kjett. men North West er GODE! Tapte 23-37 elns. Kan noen fortelle meg hva det betyr? :p

Ellers skjer det lite paa skolen. Mr.Woodman er mer og mer skremmene for hver dag. I dag satt han aa leste hoeyt fra avisutklipp fra -99 hvor han ble saksoekt.. Pga maaten han underviser.. JADDA! Foeler meg trygg i hans klasser altsaa..

I morra er det AFS moete i Derby. Det er typisk Loeten by ved Hamar for oss... Haha! :p Saa skal jeg paa filmkveld hos Aashild fra Grimstad og sove der. Blir nok kozaahygge!

Snakkes!