onsdag, september 07, 2005

TATTAAAAA!

(sies med litt grov stemme..)

I gaar var det igjen trening med gutta paa laget... Det var jo morro! Jeg laerte med litt Norsk, og fikk konstatert at SHIIIIIT ikke er saa ille paa norsk som paa engelsk... :) Greit for dem aa vite da! Ellers var det en del skyting paa maal, og jeg scora! hihi! :)

I gaar kveld var det lite som skjedde... Jeg la meg doedstidlig, for var helt kaputt...

En del har lurt paa om jeg har merket mye til katastrofen. Svaret er NEI med store bokstaver... Vi faar jo ikke se paa TV, annet enn i helgene og da er det bare saapeserier o.l. Saa alt jeg vet er fra den lokale avisa, og den sier egentlig veldig lite.. Det ekke noe saann som i Dagbladet;"se mer side 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,34 og 35" Det er paa forsiden og en siden eller kanskje 2 i selv avisa.. Men vi vet det er ille... Veldig ille. witchita, altsaa den byen jeg bor i, skal ta imot rammede denne uken. Bortimot 14 000 er det snakk om, men jeg tviler paa at det blir saa mange... Familien her har tenkt til aa hjelpe til som frivillige, hvis tiden strekker til. Det er jo veldig bra! Kan nok hende det minner meg litt for mye om 2.juledag til at jeg orker aa vaere med paa alt som skjer, men jeg skal iallefall proeve. Vi faar se hva som trengs og passer...

Til helgen er det AFS moete igjen! Det er ordentlig hygge! Varer fra 9-4 og etter det skal jeg vaere med Aashild, ei fra Grimstad, hjem til henne, ha filmkveld med noen andre utvekslingsstudenter, og ligge der. Ordentlig kos! Deilig med Norsk igjen! :)

Det gaar bra her borte, selv om tankene ofte er hos dere der hjemme. Spessielt i gaar var det litt vanskelig aa tenke naatid... Haaper alt der hjemme gaar bra, og at ting order seg!

Bye 4 now